Ταξιαρχών 59, Κορυδαλλός

Ηλεκτρονική Ανώδυνη Αναισθησία

Πληθώρα  οδοντιατρικών εργασιών πραγματοποιούνται μόνον με τοπική αναισθησία.

Ο ασθενής υποχρεώνεται να υπομείνει τον πόνο της ένεσης, αλλά και το ανεπιθύμητο μούδιασμα δύο-τρεις ώρες μετά από την επέμβαση.

Αυτό του προκαλεί φόβο κι αποστροφή και καταλήγει να αποφεύγει την επίσκεψη στον οδοντίατρο.

Η επιστήμη εξελίσσεται κι έτσι μπαίνει τέλος στον πόνο της αναισθησίας!

Η νέα ηλεκτρονική συσκευή “The Wand” εξαλείφει ολοκληρωτικά τον πόνο καθώς και τα συμπτώματα του μουδιάσματος που διαρκούν πλέον λιγότερη ώρα.

Η οδοντιατρική εργασία μπορεί επιτέλους να διεξαχθεί για τον ασθενή  ανώδυνα, χαλαρά και ευχάριστα, δίχως φόβο και άγχος.

Οι μικροί ασθενείς δεν αντιλαμβάνονται καν πως τους έγινε αναισθησία!

Πώς λειτουργεί;

the wand(1)

Η συσκευή “The Wand” είναι ένα σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αναισθησίας.

Αποτελείται από την ηλεκτρονική συσκευή που ελέγχει την εμπότιση του αναισθητικού και το “στυλό”.

Η συσκευή στέλνει ελεγχόμενη ποσότητα αναισθητικού μέσω ενός σωλήνα στην λεπτή ίνα.

Η ποσότητα του αναισθητικού είναι πολύ μικρότερη και με σταθερή ροή,

Έτσι η αναισθησία γίνεται πολύ πιο ήπια και ο ασθενής, δεν νιώθει τον πόνο της αναισθησίας.

Το σύστημα “The Wand” τιμήθηκε με το βραβείο Milestone Scientific’s και δικαιολογημένα ονομάζεται το «μαγικό ραβδί».

Το οδοντιατρείο μας – στα πλαίσια του συνεχούς εκσυγχρονισμού του – διαθέτει την πλέον σύγχρονη μονάδα ανώδυνης αναισθησίας με όλες τις πιστοποιήσεις υγείας και ασφάλειας.